cégszékhely

Székhelyszolgáltatásunk:

  • Saját tulajdonú ingatlan a székhelyszolgáltató.
  • Vállalkozása igényeihez igazodva személyre szabott székhelybérleti szerződést kötünk. Lehet csak postafiók szolgáltatást, vagy egyéb extra szolgáltatásokat is igénybe venni.
  • Postai küldeményeit akár scan -elve, elektronikus úton még a kézbesítés napján továbbítjuk Önnek.
  • Ha szükségesnek tartja, ajánlott küldeményeit is átvesszük.
  • Leveleit igény szerint átveheti személyesen is – Kollégánk napi 6 órában megtalálható az irodában -, vagy továbbpostázzuk heti 1 vagy 2 alkalommal az Ön által megadott címre.
  • Cégtáblája nem egy papírfecni az épület bejárata mellett, hanem irodánk ajtajánál van kihelyezve igényes táblán.
  • Faxot is fogadhat általunk, melyet továbbítunk az Ön e-mail címére.

Kiknek ajánljuk a székhelyszolgáltatást?

  • Olyan cégtulajdonosoknak, akiknek nincs Pest megyében ingatlanja, de szeretnék, hogy cégük itt legyen bejegyezve.
  • Mikro- és kisvállalkozásoknak, akik nem akarnak irodát fenntartani, mert tevékenységük folytatásához nincs szükség erre.
  • Induló vállalkozásoknak, akik még nem tudnak irodát fenntartani, de nem szeretnék, hogy az otthonuk és a cégük címe megegyezzen.
  • Olyan cégeknek, akik nem akarják, hogy egy hivatali megkeresés váratlanul érje őket. Megkeresés esetén mi fogadjuk őket, és erről természetesen értesítjük Ön.
  • Akik szeretnék kiélvezni annak előnyeit, hogy nagy gyakorlattal rendelkezünk a hatóságokkal való kapcsolattartásban.
  • Akik nem szeretnék az otthonukat, illetve vagyontárgyaikat kiadni akár költségelszámolás, akár hatósági megkeresés, akár kényszerintézkedés miatt.
  • Olyan cégvezetőknek, akik sokat vannak úton, nincs idejük akár napi rendszerességgel a postai küldemények átvételére, a postán sorbaállásra.

Szolgáltatások:

 

Székhelyszolgáltatási díjak:

  • 1 havi periódus: 4 000 Ft+ÁFA / hó
  • 6 havi periódus: 24 000 Ft+ÁFA / hó
  • 12 havi periódus: 48 000 Ft+ÁFA / hó

 

Tárgyaló biztosítása:

  • A székhely szolgáltatás díjában havi egyszer 1 óra tárgyaló biztosítás benne van.
  • Szükség esetén további lehetőséget tudunk biztosítani külön díjazás ellenében.
  • A szolgáltatás ára: 10.000ft+ ÁFA / óra, minimum foglalási idő 1 óra.
  • A szolgáltatás díja a tárgyalás végén készpénzben fizetendő
  • Tárgyaláshoz, megbeszéléshez igény szerint szükséges kiegészítők (kávé, üdítő ) rendelkezésre állnak.

 

Szolgáltatások:

  • Postai küldemények átvétele
  • Egyéb küldemények átvétele
  • E-mail értesítés levél érkezéséről
  • Küldemények átvétele személyesen a székhelyen
  • Cégtábla kihelyezés

 

Külön díjazás ellenében:

  • SMS értesítés küldemények érkezéséről
  • Az átvett küldemények postázása
  • Levelek szkennelése és e-mailben továbbítása
  • Levelek futárral történő továbbítása
  • Bélyegző készítés
  • Tárhely cégadatok közzétételéhez
  • Adott faxszámra történő továbbítás
  • Munkaasztal biztosítással internetcsatlakozással, nyomtatókapcsolattal, fénymásoló használattal

 

Igény esetén grafikai és internetes szolgáltatások.
Gyorsan és kedvező áron a SpaceboyDesign szolgáltatásai:

  • Céglogó és egyéb grafikai tervezés
  • Névjegykártya készítés
  • Domain és tárhely ügyintézés
  • Honlap készítés és internetes megjelenések

Fontos tudnivalók a székhelyszolgáltatásról

Szerződési feltételek:

  • Ha a cég leendő vagy meglévő ügyvezető igazgatója külföldi állampolgár, fél éves székhely-szolgáltatási díjat kérünk.
  • Fenntartjuk a jogot arra, hogy bizonyos esetekben a székhelyszolgáltatás igénylését indoklás nélkül elutasítsuk.
  • A vállalkozás cégnyilvántartási adatai között nem lehet végrehajtás, felszámolás.
  • A székhelyszolgáltatás igénybevételével egyidejűleg, amennyiben gazdasági tevékenységet is folytat a cégük, úgy telephely ill. fióktelep létesítésére is szükség van, mivel a székhelyen gazdasági tevékenység nem folytatható.
  • Telephely vagy fióktelephely szolgáltatásra az alábbi csomagunkat ajánljuk.

 

Székhelyszolgálat - szerződéskötés menete négy egyszerű lépésben:

1. Telefonon vagy e-mailen időpont- és adategyeztetés:

 

- Cég leendő vagy meglévő elnevezése

- Cég adószáma vagy cégjegyzékszáma

- Ügyvezető(k) és kontaktszemély személyes adatai

- Díjfizetési periódus

- Új cég alapítása esetén általunk biztosított legyen az ügyvéd vagy rendelkezik saját ügyvéddel?

A gyorsabb szerződéskötés érdekében az előzetes egyeztetés alapján előre el tudjuk készíteni székhelybérleti szerződését, hogy Önnek már csak aláírnia kelljen a személyes találkozó alkalmával.

 

2. Szerződés:

A székhely-szolgáltatási helyszínen személyes szerződéskötés (iratok aláírása)

Az első díjfizetési periódus készpénzben kiegyenlítése

 

3. Hozzájáruló nyilatkozat kiadása.

 

4. Részletek egyeztetése.

(Pl.: postai küldemény továbbításáról, további extra igényekről)

 

Szükséges cégdokumentumok és személyes iratok:

• Új cég alapítása esetén az ügyvezető, vagy aláírásra jogosult:

 

- Személyi igazolvány

- Lakcímkártya

- Adókártya

 

• Meglévő vállalkozás esetén:

 

- Cég alapító okirata / Társasági szerződés / Végzés (ügyvéd által ellenjegyzett)

- Aláírási címpéldány (ügyvéd vagy közjegyző által hitelesített)

- Fent felsorolt személyes okmányok

telefon: +3630 636-9287